Son Eklenenler

Sen



Üzülmedik biz  ilk defa;

Gerçi biliyorduk bu günün geleceğini (geleceğimizi).  Adım adım beraber yaklaştık biz bu yola.
Söylenecekler tek tek söylenirken daha da yaklaşılıyordu sona.
Sen hazırlığını yapıyordun içten içe.
Doğruya daha önceleride başına gelmiştim tüm bunlar . Sanki karda kalan ize tekrar tekrar basıyorduk beraber.

Dilinin söylemleri ;
ama ben daha ilk başta söylemiştimdimler ,
zaten bizden olmazdılar,
elek asmacalar...

Hepsi vicdan rahatlatma...

Ön yargıların aslında bizi en çok yargıladı
Olabilirdi belki ama , olmazdı da aynı zamanda, Olasılıksızdı birazda...

Doğru ya!
Bir kalbe girmek için önce . İçerdekinin çıkması gerekirdi ya!
Sen çıktı desende belli ki oturmuş kalmış tam ortada... içine oturmuş birazda...
Sende haklısın O oradayken hala, bende gelirsem yanına, ihanetin en büyüğü olur ya anılarına.

Vazgeçtim artık  zorlamaktan aklımda kalan tek bir soruyla;
“Söylesene intikanını benden aldığın kişi , ben kadar sevmişmiydi seni?”

Sevgi belli bir insana bağlılık değil, başlı başına bir tutumdu oysa.


Tesadüf karşılaştık seninle, Sen seversin tesdüfleri. Plansız yaşamak  ansız kayboluşlar tam sana göre.
Kim bilir belki yine çıkarım tasadüfen  başka bir şekilde  karşına...



Sen Sen Reviewed by Nazliay on Çarşamba, Mart 18, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok: