Son Eklenenler

Bir sürü kuru gürültü...

Zaman bir imbikten süzülürcesine usul usul, sürüne sürüne geçiyordu yokluğunda dedi adam kadına...

“Evet” dedi,

Öyleydi…

ve ne vakit gelsek bir araya seninle nadir de olsa...

Taşkın bir nehir gibi coşuyordu varlığınla dolduğumda.. 
Öyleydi evet dedi Adam...

“Sonra” diye devam etti adam;

“Günler günleri kovaladıkça.. zaman zamana eklendikçe imbikten süzülürcesine ağır ilerlese de... Sensizliğe alıştıkça bünye gitgide...
Bir bakıyorsun normale dönmeye başlamış o sürünen saatler sen yokken...
Başlamışlar kendi rutininde işleyip gitmeye ve nadir de olsa geldikçe bir araya, hızla akmamaya başlamış seninleyken de

Aşık olunansızken ne ise aşık olunanla da o olduğu noktada tükeniyormuş aşk meğerse” 

Dedi adam belli belirsiz handiyse duyulmayacak bir sesle…

Ama dedi kadın; “Ben seviyorum sevişmeyi seninle halâ ve seveceğim daima…”

Gülümsedi adam; 
“ben de”

 dedi

”ben de seviyorum sevişmeyi seninle halâ.  Ama sevişmek için aşık olmak gerekmiyor ki illâ...”


Susakaldı kadın bir süre.. Uzaklaşıp hafifçe adamdan uzandı sereserpe sırtüstü yatağa
ve usul usul başladı konuşmaya...

“evet” dedi. “evet
varmış böyle bir şey gerçekten..”



- aşık olanın aşkı bittiğinde ayrımsıyormuş aşık olunan aşkı tam olarak-



Ses çıkartmadı adam... 
Hep konuşan adam sustu bu defa...

Hep o bakarken dikip gözlerini kadına, bu defa oydu kırpmadan gözlerini diken tavana kadın bakarken ona....

Sonra yumdu gözlerini, dönüp usulca sokuldu kadına
ve gömdü burnunu kadının göğüsüne…

Ama eskisi gibi bir dahaki görüşmeye kadar kokusunu kazımak için değil  bütün hücrelerine...

Kokusununu içine çekmedi bu defa, burnunu gömdü o kuytuya
bir defa bile bakmadan kadına.

sadece
sadece eski günlerin hatırına....

Ve biliyordu ki;
O ne zaman sevişmek isterse kadınla orada olacaktı kadın... Oracıkta.




Ama aşksız sevişmeler ne kadar haz verecekti ki adama..

Bilmiyordu…

Aldırmıyordu…

Usulca silkti omuzunu… Kalktı yataktan.

Giyinirken, bakmadan kadına;

“Gidiyorum ben şimdi” dedi, “işin gücün vardır senin de hadi kal sağlıcakla...”




Arabasına atlayıp tutmuşken evin yolunu Ankaranın tenha yollarında saat yarımı geçerken biraz; radyonun tuşuna bastığında çalan  şarkının manidarlığı burukça gülümsetti adamı…

"Ben de” dedi şarkıyı söyleyen kadına, “Bende…”


"Ben de ağlayıp yas tutamam… Ben de...."


"Bir sürü kuru gürültü..."

"hakikaten yahu" dedi.. Adam “Hakikaten..."

"Böyle mi olmalı… olmalı sevgililer..."




Bir sürü kuru gürültü... Bir sürü kuru gürültü... Reviewed by Nazliay on Salı, Nisan 28, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok: