Son Eklenenler

Maviliklere



Sesini geçtiği karanlıklardan geçtim,
Gölgeni kaybettiğin karanlıklardan.
uyanmalısın artık bence
Avuçlarımda ışıklar getirdim sana.

Kaldır kafanı ve göge bak
Uçaklar yapmıyor o bulutumsu çizgileri.
Canı sıkılmış Tanrı'nın bugün.
Sana onun gögünden mavi uçurtmalar getirdim.

Gözlerinin yarasına şahit oldum ademoğlunun,

kaç kere...

Sana onun hatalarından getirdim.
Yaşananlar hep aynı artık bak gör
Sana beyaz kağıtlar getirdim.

Gemiler, açık denizde artık.
Hadi sen bana adı konmamış kuşlar yap.

Yağmurun sesini duy bugün,
Şimşeklere iyi bak.
Dedim ya! Tanrının canı sıkkın yine

Kalk artık

O'na gülüşlerinden götürmeye geldim.
Göğe bak! Gülümse bir sonraki şimşeğe.

Zaman öyle bir aktı ki içimden,
Büyümeye fırsatsız çocukları tuttum çektim içimden .

Uyan hadi

Şimdi içinden bir türkü tut,

Yalnızlığına  o çocukların sesleriyle geldim.




Maviliklere Maviliklere Reviewed by Nazliay on Perşembe, Haziran 18, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok: