Son Eklenenler

Taze toprak kokusu...


Farkli sehirlerden, uzaktan; sıcacık  muhabbetler, uzun geceler, sabahlamacalar, mesafeler, dostluklar, dostça yakinlașmalar, hissel temaslar.

Yakınlaşmalar,  yakinlastıkça bilinçli kaçıșmalar.

Yıl  2015  ve ben ilk defa bu yil artık bitirdim tüm acıları diyebiliyorum sana.

Zaten senle așmıștım ya zor gunleri bilirsin.

Tam  seninle iylestim derken bakiyorum simdi tek bir derdim kalmis içimde.

Bir tek Sen.

Seni seviyorum  demeye bir adım kalmışken bu sabah herşeyi  daha bir net görüyorum sanki.

Mistik mitler,  rüyalar , astral seyahatlar.

Geniş bir oda var sark köşesinden hallice, seninleyim yine.  Önce konuşmalar sonra yakınlasmalar.

Tam bir adım kalmışken,

"Olamaz" diyorsun. "Sakın söyleme.!"

Sessizce oturuyorum tam karışına. Kulaklar dolusu sessizlik.

Gece oluyor...

Oturduğun yerde sarılıyorsun bir yastığa, başını koyup dalıyorsun uykuya.

Yastık bir siluete bürünüyor,  bir adam sanki.

Başlıyor iç çekişlerim ses etmiyor sadece izliyorum.


Bitti ayrıldık desende görüyorum ki hala omuzunda uyuyorsun her gece.

Huzurlu hissediyorsun ne kadar da belli, acısını çıkarırcasına uyuyosun tüm gece. .

Ben bekliyorum

Imkansizin olsada artik bulușmanız umut kalmis belli içeride  bir yerlerde.


Senin  Sesinle adımı söylüyor birisi.

"Tahir hadi kalk".

Uyanıyorum,  yataktaymıșım.

Rüyamıymış  diye düşünürken birden Sol yanımda bir sızı hissediyorum , acaba diyorum!?

Dönüyorum sol yanıma, ya oradaysan?

Yoksun!

Ama yatağın solu ılık . Gönlümün sol yanı gibi, boş ama ılık.

Dışarıda yağmur sesi,  taze toprak kokusu.

Doğa 5 duyu ile İşliyor seni bana.

Ve artık sesin yağmurun sesi,  kokun taze toprak kokusu.
Taze toprak kokusu... Taze toprak kokusu... Reviewed by Nazliay on Pazar, Mart 29, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok: